• Zwroty, reklamacje i naprawa

ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Aby skorzystać z tej opcji, pamiętaj, że towar powinien być kompletny i nie posiadać żadnych śladów użytkowania. W przypadku, gdy towar nie jest kompletny lub posiada ślady użytkowania, zwrot kosztu zostanie pomniejszony.

Aby złożyć zgłoszenie o odstąpieniu od umowy, prosimy przesłać do nas wypełniony formularz zwrotu towaru.

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.

Przesyłkę z zwracanym towarem należy wysłać na adres:

Halina Turczyńska ul. Południowa 7 58-210 Łagiewniki 

Sugerujemy nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej. Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient. Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.

REKLAMACJE

Nasza biżuteria objęta jest sześciomiesięcznym okresem gwarancji. Jeśli masz zastrzeżenia do zamówionych produktów związanych z wadami fabrycznymi, na przykład wadą zapięcia lub odłączeniem się części biżuterii, masz możliwość złożenia reklamacji.

Aby zgłosić reklamację, prosimy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć go do przesyłki wraz z dowodem zakupu. Możesz również powiadomić nas o reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@mamitka.pl

Formularz reklamacyjny do pobrania jest dostępny na naszej stronie internetowej.

Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z formularzem na adres:

Halina Turczyńska ul. Południowa 7 58-210 Łagiewniki 

Sugerujemy nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej. Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni i poinformujemy Cię o sposobie jej zakończenia. Jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, zwrócimy Ci pełnowartościowy produkt lub zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Należy pamiętać, że biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, takich jak zerwana nić jedwabna, zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii, a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją lub naturalnym ścieraniem się powłoki pokrywającej kulki w kolorze złotym lub srebrnym, nie podlega reklamacji.

NAPRAWA

Naprawę lub odświeżenie biżuterii nieobjętej gwarancją lub z przekroczonym okresem gwarancji, możemy przeprowadzić w ramach odpłatnego “Spa”.

Aby skorzystać ze “Spa”, wypełnij formularz naprawy i dołącz go do przesyłki..

Aby skorzystać z tej opcji, prosimy wypełnić file:///C:/Users/lapek/Downloads/FORMULARZ%20NAPRAWY..pdf FORMULARZ NAPRAWY i dołączyć go do przesyłki.

Przesyłkę z naprawianym produktem należy wysłać na adres:

Halina Turczyńska ul. Południowa 7 58-210 Łagiewniki 

Sugerujemy nadanie przesyłki za pomocą przesyłki rejestrowanej. Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia zakresu naprawy i wyceny.